نوشته شده توسط : نگین

کباب پز ریلی اتوماتیک

 
در تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات پخت غذا یکی از تجهیزات مدرن و پر طرفدار برای پخت یک کباب سالم و خوشمزه کباب پز ریلی اتوماتیک است. در لیست غذاهای ایرانی، کباب یکی از برجسته ترین و اصیل ترین غذا محسوب می شود . برای پخت این غذای اصیل ایرانی در گذشته از آتش استفاده می شد ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت تجهیزات جدید پخت کباب به صورت کاملا مدرن در آمده است .
 

انواع کباب پز ریلی اتوماتیک

 
برای پخت کباب در تعداد و تیراژ بالا استفاده از کباب پز ریلی اتوماتیک بسیار مفید ، لازم و مقرون به صرفه است. گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه با یک تیم کاملا متخصص و متشکل از برترین مهندس ها و طراحان برتر کشور، چند مدل کباب پز ریلی را طراحی و تولید میکند. از جدید ترین کباب پز های ریلی نگین طبخ خاورمیانه میتوان دو نوع را نام برد که علاوه بر طراحی و تولید کاملا استاندارد به صورت سفارشی هم قابل طراحی و تولید هستند.
 
  1. کباب پز ریلی 700 سیخ در ساعت
  2. کباب پز ریلی 1200 سیخ در ساعت
این دو نوع کباب پز تمامی استاندارد ها و آزمایش های لازم را طی دوره های مختلف طی خواهند کرد ، سپس خدمت مشتریان عرضه خواهند شد .کباب پز ریلی اتوماتیک برای پخت انواع کباب کوبیده ، جوجه کباب ، بختیاری ، چنجه ، برگ و غیره ، در مکان ها زیادی  مانند رستوران ها ، فست فود ها ، کباب پزی ها ، آشپزخانه های صنعتی و غیره قابلیت استفاده دارند.
 

مشخصات کباب پز ریلی

 
کباب پز ریلی اتوماتیک از اسکلت با جنس پروفیل فولادی رنگ آمیزی شده ساخته میشود، از مزیت های پروفیل فولادی استقامت عالی است که دستگاه را نسبت به حرارت بسیار مقاوم میکند.
بدنه خارجی کباب پز ریلی اتوماتیک، ظاهری بسیار لوکس و زیبا دارد و از ورق استنلس استیل با ضخامت استاندارد ساخته میشود.
چرخ های کباب پز ریلی اتوماتیک نگین طبخ خاورمیانه درجه یک آلمانی میباشند.(به دلیل وزن بالای دستگاه بسیار مهم است که چرخ ها جنس مرغوبی داشته باشند، باید این ویژگی با دقت در دستگاهها بررسی شود.)
قطعات چرخ دنده ، زنجیر جلو برنده و موتور گیربکس برای اضافه شدن قابلیت تغییر سرعت در این دستگاه تعبیه شده اند.
در طرفین این دستگاه دو عدد شیشه برای دیده شدن راحت قسمت های داخلی کباب پز ریلی طراحی شده است.
کباب پز ریلی گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه مجهز به یک عدد باتری درجه یک است. (برای هنگامی که برق به صورت ناگهانی دچار قطع شود و دستگاه قابلیت این را داشته باشد که بدون مشکل به پخت کباب ادامه دهد).
برای افزایش  طول عمر مفید دستگاه، از مشعل استیل و آجر نسوز استفاده شده است.
برای ایمنی و بهداشت دستگاه یک سینی درجه یک از جنس خود کباب پز همراه دستگاه عرضه میشود.
کباب پز ریلی اتوماتیک دارای یک ترولی مخصوص برای حمل و جابه جایی کباب ها بعد از پخته شدن است.
 

انواع کباب پزهای اتوماتیک

 

کباب پز اتوماتیک C6-600

  •  ظرفیت پخت کباب ۵۰۰ تا ۶۰۰ سیخ در ساعت
  • ولتاز: ۲۲۰ ولت – تک فاز
  • ابعاد شاسی: ۱۷۰ * ۱۰۰ * ۱۵۵ (ابعاد به سانتی متر)
  • طول دستگاه ۲۱۰ سانتی متر
 

کباب پز اتوماتیک C10-800

  •  ظرفیت پخت ۷۰۰ تا ۸۰۰ سیخ در ساعت
  • ولتاز: ۲۲۰ ولت – تک فاز
  • ابعاد شاسی: ۲۵۰ * ۱۰۰ * ۱۵۵ (ابعاد به سانتی متر)
  • طول دستگاه ۲۸۰  سانتی متر

کباب پز اتوماتیک C6-900

  • ظرفیت پخت ۸۰۰ تا ۹۰۰ سیخ در ساعت
  • ولتاز: ۲۲۰ ولت – تک فاز
  • ابعاد شاسی : ۲۴0 *  ۱۰۰ * ۱۵۵ (ابعاد به سانتی متر)
  • طول دستگاه  ۲۸۰ سانتی متر

کباب پز اتوماتیک C6-1200

  • ظرفیت پخت  ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ سیخ در ساعت
  • ولتاز: ۲۲۰ ولت – تک فاز
  • ابعاد شاسی: ۳۰۰ * ۱۰۰ * ۱۵۵ (ابعاد به سانتی متر)
  • طول دستگاه ۳۴۰ سانتی متر

خرید و قیمت کباب پز ریلی

فروشگاه نگین طبخ خاورمیانه یکی از معتبرترین فروشگاه ها در زمینه عرضه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی است که با بکارگیری پیشرفته ترین و مدرن ترین تکنولوژی ها، اقدام به تولید و عرضه کباب پز ریلی نموده است. خریداران عزیز می توانند با توجه به نیاز خود، بهترین دستگاه های کباب پز ریلی اتوماتیک همراه با بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش عالی را در وبسایت پیش رو خریداری نمایند. البته با توجه به اهمیت و حساسیت این دستگاه به خریداران عزیز توصیه میشود، تمامی فاکتورهای لازم را بررسی کرده و در صورت نیاز و عدم تخصص در این زمینه، از کارشناسان متخصص، برای بررسی و خرید، مشاوره دریافت نمایند.  قیمت این دستگاه با توجه به ظرفیت، متریال و نحوه طراحی مشخص میشود و خریداران میتوانند برای دریافت کاتالوگ انواع کباب پز ریلی اتوماتیک با کارشناسان وبسایت نگین طبخ خاورمیانه تماس حاصل نمایند و علاوه بر دریافت کاتالوگ محصولات، ویژگی ها، مشخصات فنی و دریافت مشاوره کاملا رایگان،  قیمت روز این محصول را نیز استعلام نمایند.


:: برچسب‌ها: کباب پز ریلی , کباب پز اتوماتیک , کباب پز ریلی اتوماتیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 3211
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین

خرید سیخ استیل برای آن دسته از غذاخوری‌ها که به‌صورت صنعتی فعالیت می‌کنند، تنها راه‌کار مناسب برای کباب زدن به نحو عالی به شمار می‌رود. اگرچه کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما نوع سیخی که خریداری می‌کنید، بر روی کیفیت کبابی که در حال طبخ آن هستید، به صورت مستقیم تاثیر دارد. به‌عبارت ساده‌تر در اختیار داشتن لوازم و تجهیزاتی مثل سیخ کباب، عاملی مهم در جلب رضایت مشتریان رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها محسوب می‌شود. بنابراین اگر شما هم صاحب یک مجموعه غذایی صنعتی هستید و روزانه تعداد بالایی سفارش پخت غذا دارید، به هیچ وجه این مطلب را از دست ندهید.

کباب، محبوب‌ترین غذای مورد علاقه‌ی ایرانیان

کباب گوشت، مرغ یا کباب کوبیده از جمله پرطرفدارترین غذاهایی است که افراد مختلف به رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی سفارش می‌دهند. به‌همین جهت، طبیعی است که صاحبان مجموعه‌های صنعتی غذایی به‌ دنبال خرید بهترین تجهیزات و مواد غذایی برای پخت عالی انواع کباب باشند. این غذای محبوب که از شمال تا جنوب ایران طرفدار دارد، اگر با استفاده از سیخ استیل طبخ شود کیفیت و طعم بهتری خواهد داشت. می‌پرسید چرا؟ در ادامه برجسته‌ترین مزایای استفاده از سیخ‌های استیل در طبخ کباب ذکر خواهد شد.

چرا سیخ استیل بهترین انتخاب برای کباب است؟

بسیاری از افراد بر این باورند که تنها با خرید گوشت مرغوب و عالی می‌توان کباب‌های لذیذ و خوش طعمی را آماده کرد. در حالی که اگر تجهیزات باکیفیت برای طبخ در اختیار نباشد، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد. تاکنون به این نکته فکر کرده‌اید که چرا برخی از رستوران‌ها کباب‌های لذیذتری دارند؟ دلیل این امر در اصل استفاده از تجهیزات عالی هم‌چون سیخ استیل است که موجب می‌شود، گوشت به خوبی پخته شود. به بیان ساده‌تر هیچ آشپزخانه‌ی صنعتی نیست که بدون استفاده از سیخ‌های استیل، بتواند چندین پرس در طول روز کباب‌های خوش طعم و عالی آماده کند. استفاده از سیخ‌های جنس استیل در آشپزخانه‌های صنعتی کوچک و بزرگ یک توصیه پزشکی نیز هست؛ چراکه استیل از مزایای زیر برخوردار می‌باشد:

استیل به عنوان فلزی ضد زنگ و محکم بسیار پرکاربرد است و سیخ‌های ساخته شده از این جنس طول عمر و دوام بالایی دارند.
به جهت کیفیت بالا و مقاومت بالایی که استیل در برابر حرارت مستقیم دارد، دسته سیخ‌های استیلی خیلی دیر داغ شده و کار کردن با آن راحت‌تر است.
در طراحی سیخ استیل نوک آن را به صورت تیز در می‌آورند تا راحت‌تر وارد بافت گوشت و مرغ شود.
از آنجا که عموماً استیل‌های باکیفیت نچسب هستند؛ گوشت پس از پخت بسیار آسان و تنها با یک حرکت دست از سیخ جدا خواهد شد.
بنابراین به وضوح روشن است که خرید سیخ کباب از جنس استیل معقولانه‌ترین کاری است که آشپزخانه‌های صنعتی انجام می‌دهند. این نوع سیخ‌ها علرغم اینکه قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع سیخ خواهند داشت، با طول عمر و کارکرد مستمری که دارند، انتخابی عالی و مقرون به صرفه به شمار می‌روند.

سیخ‌های استیل چند نوع دارند؟

از آنجا که ورق‌های استیل موجود در بازار با استفاده از ترکیب آلیاژهای مختلفی تولید می‌گردند، سیخ‌های استیل هم در دو دسته برای خرید وجود دارند. به آن دسته از سیخ‌ها که با استفاده از استیل بگیر ساخته شده، سیخ استیل بگیر و به آن دسته که با استفاده از استیل با آلیاژ نگیر تولید شده، سیخ استیل نگیر گفته می‌شود. سیخ‌های موجود در هر دو دسته از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند، اما بر اساس آزمایشات به‌عمل آمده، مدل‌های سیخ استیل نگیر برای استفاده در غذاخوری‌ها مقاومت و کیفیت بهتری نسبت به سیخ‌های استیل بگیر دارند. تولید کنندگان با استفاده از هر دو نوع آلیاژ انواع سیخ را در ابعاد و طول کوتاه و بلند تولید می‌کنند تا برای استفاده بر روی کباب‌پزهای مختلف مناسب باشند.

باکیفیت‌ترین سیخ‌های استیل در نگین طبخ خاورمیانه

نگین طبخ خاورمیانه نام یک مجموعه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که به شما کمک می‌کند تا با خرید محصولاتی باکیفیت همواره در پیشبرد اهداف و شغل خود موفق باشید. در این مجموعه انواع سیخ استیل تولید می‌شود و امکان خرید به تعداد بالا از این مجموعه به صورت غیرحضوری نیز فراهم است. این شرکت که توسط نخبگان ایرانی راه‌اندازی و مدیریت می‌شود با فعالیت بی‌وقفه خود، توانسته گامی موثر در پیشرفت آشپزخانه‌های صنعتی کشور داشته باشد. به همین جهت خرید از نگین طبخ که از طریق سایت رسمی این شرکت به نشانی http://negin-tabkh.com فراهم می‌باشد، بهترین تصمیمی است که می‌توانید برای تهیه تجهیزات آشپزخانه خود بگیرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع تجهیزات آشپزخانه، می‌توانید از راهنمایی‌های مشاوران فروش این شرکت نیز استفاده کنید و به‌‌راحتی انواع لوازم مورد نیاز آشپزخانه خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایید.

خوندنی آنلاین



:: برچسب‌ها: سیخ استیل ,
:: بازدید از این مطلب : 5157
|
امتیاز مطلب : 144
|
تعداد امتیازدهندگان : 49
|
مجموع امتیاز : 49
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین

لوله کاروگیت چیست؟

لوله کاروگیت (Corrugated pipe) یک نوع لوله پلیمری و خرطومی شکل است که سطح آن توسط برجستگی ها و شیارهایی احاطه شده است و اغلب در مکانهایی که نیاز به انعطاف پذیری، استحکام و دوام فوق العاده بالایی داشته باشند به کار برده می شود. بیشترین استفاده لوله کاروگیت برای کاربردهای مانند شبکه فاضلاب شهری، شبکه های آبرسانی در روستاها، حمل آب راه ها، کالورتها برای حمل سیلاب و زهکشی می باشد و مهمترین و اصلی ترین وظیفه لوله های کاروگیت، جمع آوری و انتقال سیالات فاضلابی، اسیدی، بازی، پسابهای صنعتی است. ساختار فیزیکی لوله کاروگیت به صورت دوجداره می باشد.

جداره خارجی، به صورت فنری راه راه و به رنگ سیاه است. سطح خارجی لوله کاروگیت به جهت افزایش مقاومت و استحکام در مقابل جریان ها و فشارهای وارد شده از طرف خاک های بالا سری و تحمل بار های زنده و مرده وارد شده از سطح زمین به صورت ردیف ها، شیارها و خطوط موازی (مارپیچی یا موج دار) ساخته می شود. در واقع داخل لوله ها سیالات جریان دارند و فشار بار داخلی در لوله کاروگیت وجود ندارد و سطح بیرونی است که تمامی فشار ها بر آن وارد می شود.

جداره داخلی لوله کاروگیت کاملا صاف و صیقلی و به رنگ زرد یا آبی می باشد. ممکن است از جنس پلی اتیلن سنگین (H.D.PE) و یا فولاد باشد. دلیل استفاده از رنگ آبی و یا زرد در جداره داخلی مربوط به ویدیو گرافی است و کارفرما به وسیله ویدیو گرافی می تواند لوله ها را ردیابی نماید. لوله های کاروگیت در سایز های 110 میلیمتر تا 4000 میلینتر ساخته می شوند.

لوله کاروگیت


جنس لوله کاروگیت می تواند از آهن، فولاد، پلی وینیل کلراید (PVC) یا پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یا PVC طراحی و ساخته می شود، ولی در میان آنها پلی اتیلن به دلیل مقاومت و مزایای بسیار بالا، بیشترین تولیدات لوله گاروگیت را به خود اختصاص داده است. لوله کاروگیت را می توان به صورت روکش دار و همچنین آستردار تولید کرد به طور مثال لوله های کاروگیت PVC دارای پوششی از جنس الیاف می باشند .

همانطور که ذکر شد بیشترین تولید و فروش را پلی اتیلن به خود اختصاص داده است و لوله های کاروگیت پلی اتیلنی برای کاربردهایی مانند انتقال آب و فاضلاب و زهکشی ، انتقال فاضلاب صنعتی و عفونی ، آب های جاری، حتی مسیر کابل ها و سیم ها ، ساخت پل ها و اخیرا بصورت محافظ ی برای شیرآلات به کار می‌رود. در لوله های کاروگیت مهمترین فاکتورها انعطاف پذیری، دوام و استحکام، قیمت مناسب و همچنین سبکی و حمل راحت برتری های بسیار مهمی می باشند. به دلیل عدم امکان نشت ، فاسد شدن و مقاومت بسیار بالا در برابر حرکت خاک و فشار بالا این لوله ها حدود نیم قرن است که بکار برده می شوند.

پایپ صنعت خاورمیانه دارای یکی از بزرگترین کارخانه ها و خط تولید انواع لوله های کاروگیت است که به صورت 24 ساعته در حال تولید این لوله ها می باشد.

اگر قصد مشاوره و راهنمایی در خصوص خرید لوله کاروگیت یا استعلام قیمت انواع لوله های کاروگیت با شرایط ویژه را دارید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما در تماس باشید یا می توانید با شماره تلفن 09129546702 تماس بگیرید.

استاندارد جهانی مقاومت مکانیکی لوله کاروگیت


یکی از مهمترین فاکتورها در ساخت لوله کارو گیت مقاومت مکانیکی یا Ring Stiffness می باشد. مقاومت مکانیکی بر واحد کیلونیوتون بر متر مربع می باشد و استاندارد جهانی مقاومت مکانیکی لوله کاروگیت عددی مابین 16 الی 31.5 کیلونیوتن مربع است. ولی در ایران استاندارد مقاومت مکانیکی برای لوله کاروگیت فقط 31.5 می باشد و هیچ لوله ای به جز 31.5 به هیچ وجه تایید نخواهد شد. پس به خاطر داشته باشید که در ایران لوله کاروگیت استاندارد لوله ای است که مقاومت مکانیکی آن 31.5 کیلونیوتن بر متر مربع باشد.

لایه داخلی لوله کاروگیت تولید شده توسط پایپ صنعت دارای ضخامت کاملا استاندارد می باشد و برای شستشوی این لوله ها، امکان استفاده از سیستم شستشوی تحت فشار یا Water Jet امکان پذیر می باشد. بخش داخلی لوله ها کاملا صاف و صیقلی و به رنگ زرد می باشد.

مشخصات فنی و استاندارد های لوله کاروگیت پایپ صنعت

 

  • لوله های تولید شده شرکت پایپ صنعت خاورمیانه دارای تمامی تاییدیه ها و استاندارد های لازم برای استفاده در شبکه های جمع آوری و منتقل کردن فاضلاب می باشند. استاندارد های تولید لوله های کاروگیت به صورت کلی مربوط به حداقل مقاومت حلقوی، نوع و کیفیت اتصالات مورد نیاز و کیفیت ساخت جداره داخلی و خارجی می باشد. در ادامه به مهمترین استاندارد های لازم خواهیم پرداخت.
  • استاندارد 3-9116 ، یکی از مهمترین استاندارد هایی است که تمامی شرکت های تولید کننده لوله های PE با دیواره ساختمندو سطح خارجی غیر صاف الزاما باید داشته باشند. این استاندارد به توان تولید کارخانه اشاره دارد و به قطرهای بیشتر از 1400 متر اشاره دارد که باید حتما تحت نظارت اداره استاندارد ایران قرار داشته باشند.
  • استاندارد DIN 16961 2 مربوط به کنترل ابعاد و مقاومت حلقوی لوله کاروگیت است و لوله گاروگیت پایپ صنعت خاورمیانه با این استاندارد کاملا مطابق می باشد.
  • بر اساس استاندارد DIN 16961 2 حداقل مقاومت حلقوی لوله کاروگیت برابر است با SR24= 31.5 KN/M2 می باشد و لوله های پلی اتیلن دوجداره پایپ صنعت بر اساس حداقل این استاندارد تولید می شوند.
  • از دیگر استاندارد های مهم در تولید لوله کارگیت استاندارد های مربوط به کیفیت و نوع این لوله می باشند. که عبارتند از استانداردهای DIN 16961 2 ، KN/M2 ، ASTM 849 .
  • یکی از ویژگی های فنی مهم در ساخت لوله کاروگیت مربوط به جداره های داخلی و خارجی است که باید کاملا صاف، صیقلی و تمیز باشند و همچنین به هیچ عنوان شیار، سوراخ، تاول و هرگونه ناهمگونی نباید در آنها وجود داشته باشد.
  • ضخامت لایه داخلی لوله کاروگیت باید کاملا استاندارد باشد و بتوان از سیستم تحت فشار شسشتشوی لوله برای شستشوی آن استفاده کرد.
  • لوله های تولید شده شرکت پایپ صنعت باتوجه به نوع سطح، فشار و خاک در سه دسته بندی 16، 31.5، 64 کیلو نیوتنی قرار دارند.
  • سایزبندی لوله کاروگیت پایپ صنعت دارای تنوع بالا در سایز 110 الی 3500میلیمتر است. سایز بندی لوله های پایپ صنعت بر اساس سه استاندارد ISR 9116 ، EN 13476 ، DIN16961 طراحی و تولید می شوند.
  • برای چگالی مواد اولیه بر اساس استاندارد ISIRI7175- 5 ساخته می شود و از استاندارد ISIRI9116 پیروی می شود.
  • برای تعیید شاخص جریان مذاب مواد اولیه از استاندارد ISIRI 16980 و از استاندارد ISIRI 9116 پیروی می شود.
  • مقاومت حلقوی بلند مدت برای تعیین طول عمر لوله در برابر فشار وارده خارجی بر روی آن می باشد و بر اساس استاندارد ISIRI 9116 و DIN 16961 می باشد.
  • مقاومت حلقوی کوتاه مدت مشخص کننده مقاومت حلقوی لوله ها در برابر فشار های وارده خارجی می باشد. و برای اندازه گیری مقاومت حلقوی کوتاه مدت از استاندارد ISIRI 9116 و ISO 9969 پیروی میشو.
  • برای اندازه گیری انعطاف پذیری لوله ها از استاندارد های ISIRI9116 و EN1446 پیروی می شود.
  • برای سیاه کردن لوله ها برای پایداری و مقاومت در برابر اشعه فرابنفش دوده به متریال لوله ها اضافه می شودو برای اندازه گیری میزان دوده مورد نیاز از استاندارد های ISIRI 9116 و ISIRI17175-2 پیروی می شود.
  • پراکنش دوده از ویژگی های مهم دیگر است که در صافی سطح لوله بسیار موثر است و برای تعیین پراکنش دوده از استاندارد ISIRI9116 و ISIRI7175-6 پیروی می شود.
  • برای تعیین مقاومت لوله کاروگیت در مقابل ضربه از استاندارد ISIRI9116 و EN744 پیروی می شود.
  • ویژگی بسیار مهم دیگر نرخ بازگشت حرارتی است که برای تعیین میزان آسیبی است که به لوله در حرارت مشخصی وارد می شود. برای نعیین مقدار مجاز این ویژگی از استاندارد ISIR9116 و ISIRI71753 پیروی می شود.
  • حداقل استحکام کششی لوله توسط فاکتوری به نام کشش خطی جوش لوله تعیین می شود و برای تعیین حداقل کشش خطی جوش لوله از استانداردهای ISIRI9116 و EN1979 پیروی می شود.
  • برای شکل ظاهری لوله ها از استاندارد ISIRI 9116 پیروی می شود.
  • نشانه گذاری فیلدی برای تعیین ابعاد لوله ، قطر داخلی لوله، ضخامت جداره داخلی، ارتفاع پروفیل تولید شده می باشد و برای نشانه گذاری کردن لوله ها از استاندارد ISIRI9116 پیروی می شود.


:: برچسب‌ها: لوله کاروگیت ,
:: بازدید از این مطلب : 23811
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین

سپتیک تانک چیست؟

سپتیک تانک یک سیستم تصفیه فاضلاب در محل یا onsite wastewater treatment system (OSWTS) است که برای تجزیه زباله‌هایی که از ساختمان یا ملک خارج می‌شوند استفاده می‌شود. با این حال، به جای تخلیه زباله به سیستم فاضلاب محلی، در این تانک یا واحد تصفیه جمع می‌شود که معمولاً در ملک شما در زیر زمین قرار خواهد گرفت.

سپتیک تانک‌ها یک سیستم جایگزین برای خانه‌ها و مشاغلی هستند که به خط فاضلاب متمرکز دسترسی ندارند. آن‌ها اغلب در یک مکان زیرزمینی درست خارج از ساختمان اصلی دفن می‌شوند، جایی که فعالیت‌های انسانی نیاز به تخلیه فاضلاب به داخل زهکشی دارد. این فاضلاب می‌تواند از منابع مختلفی تأمین شود: سینک آشپزخانه، ماشین ظرفشویی، وان حمام، قسمت لباس‌شویی و حمام. معمولاً بیش از 99 درصد این فاضلاب مایع است. فاضلاب در داخل مخزن تصفیه می‌شود و سپس از طریق یک سری لوله، در اعماق خاک اطراف پراکنده می‌شود، جایی که طبیعت می‌تواند این مواد آلی را به طور طبیعی و ایمن تجزیه کند.

سیستم سپتیک تانک به تجزیه بیولوژیکی زباله‌های آلی بستگی دارد. دلیلش این است که هیچ راه روشنی برای تخلیه جامدات وجود ندارد. در عوض، باکتری‌های موجود در مخزن به تدریج فاضلاب را می‌خورند و تقریباً آن را به صفر می‌رسانند، بنابراین می‌توانید باز هم از مخزن، پس از شستشو استفاده کنید.

مایعات موجود در سپتیک تانک از طریق قطعه‌ای به نام «soakaway» یا «چاه جذبی» تخلیه می‌شوند. همان‌طور که این ماده تخلیه می‌شود، لجن پساب در جایی باقی می‌ماند که باکتری‌ها می‌توانند در آن فعالیت کنند. برخی از سپتیک تانک‌ها وجود دارند که راه‌های نفوذی ندارند و آب را مستقیماً به مسیرهای آبی مانند خندق‌ها، نهرها و رودخانه‌ها تخلیه می‌کنند. با این حال، چنین سیستم‌هایی در حال حاضر هم قدیمی و هم غیرقانونی هستند و قوانین جدید شما را ملزم می‌کند که واحدی به نام «تصفیه‌خانه فاضلاب» نصب کنید.

ساختار سپتیک تانک


سپتیک تانک، به طور اساسی، یک وسیله مهم برای هر ملکی است که اتصال فاضلاب اصلی ندارد. با این حال، به دلیل فرورفتن در زمین باعث ایجاد بوی بد در محل نمی‌شود، به شرطی که فقط کمی مراقبت کنید.

مزایا و معایب سپتیک تانک چیست؟


داشتن و راه‌اندازی سپتیک تانک مزایا و همچنین معایب زیادی دارد.

مزایای سپتیک تانک

 

  • نکات مثبت می‌تواند نسبتاً آشکار باشد. اولین مزیت این است که داشتن یک سپتیک تانک به این معنی است که شما مجبور نیستید برای اتصال فاضلاب حق انشعاب فاضلاب پرداخت کنید. اگر به شبکه فاضلاب متصل هستید، حتماً تا به حال از اینکه واقعاً چقدر هزینه دارد متعجب شده‌اید – در واقع، شما در این حالت تقریباً دو برابر هزینه‌ای که صاحب سپتیک تانک می‌پردازد، پرداخت می‌کنید.
  • علاوه بر این، داشتن یک سپتیک تانک در واقع می‌تواند سازگار با محیط‌زیست باشد. با استفاده از یک چاه جذبی یا «Soakaway» مؤثر، زباله‌ها را به مسیرهای آبی محلی منتقل نمی‌کنید. یک چاه جذبی صرفاً فاضلاب تصفیه‌شده را به داخل زمین منتقل می‌کند. علاوه بر این، استفاده از یک سپتیک تانک در مقایسه با فاضلاب عمومی به این معنی است که آلودگی کمتری ایجاد می‌کنید و ردپای کربن خود را کاهش می‌دهید، زیرا هزینه‌های انرژی در پردازش فاضلاب اصلی بسیار زیاد است.
  • چاه جذبی در سپتیک تانک
  • همچنین احتمالاً شروع به استفاده مسئولانه‌تر از سرویس بهداشتی‌ها و سینک‌های خود خواهید کرد زیرا هر چیزی که سازگار نیست، مانند محصولات مضر مبتنی بر کلر که برای محیط‌زیست نیز مضر است می‌تواند مشکلات جدی برای سپتیک تانک شما ایجاد کند و شما باید از استفاده کردن از این محصولات پرهیز کنید.

معایب سپتیک تانک

 

  • عیب اصلی یک سپتیک تانک این است که نیاز به نگهداری و مراقبت دارد. در غیر این صورت، شما در معرض خطر نشت فاضلاب به باغچه پشتی خود هستید که خوشایند نیست!
  • تعمیر و نگهداری منظم ممکن است به آسانی پر کردن ماهیانه باکتری‌ها و بررسی منظم سطح لجن باشد، مثلاً هر 6 ماه یک‌بار. با این حال، اگر با سهل‌انگاری اجازه دهید همه چیز به مرحله خرابی برسد، ممکن است لازم باشد تانک خود را پمپاژ کنید. مخزن با حجم متوسط ​​هر 1-2 سال یکبار نیاز به پمپاژ دارد. با این حال، اگر از سپتیک تانک خود به درستی نگهداری کنید، می‌توانید تعداد پمپاژها را کاهش دهید و در نتیجه هزینه‌های غیرضروری را کاهش دهید.
  • همچنین اگر از سپتیک تانک خود را به درستی نگهداری نکنید، ممکن است سینک‌ها و سرویس بهداشتی‌های شما مسدود شده و مجبور شوید برای رفع مسدودی اقداماتی انجام دهید. این امر به این دلیل است که سیستم‌های سپتیک می‌توانند حساس باشند. شستن هر چیزی غیر از ادرار، مدفوع یا دستمال سرویس بهداشتی می‌تواند خطرناک باشد.
  • البته، آخرین ایراد واقعی این است که هیچ کس واقعاً از برخورد با فاضلاب خام لذت نمی‌برد! با این حال، به شرطی که مراقب مخزن سپتیک خود باشید، دلیلی وجود ندارد که دیگر بخواهید با جنبه واقعاً کثیف چیزها روبرو شوید زیرا با فعالیت باکتری‌ها دیگر چیزی وجود نخواهد داشت.

مقدمه ای بر سیستم سپتیک


بیایید نگاهی کوتاه به نحوه عملکرد سپتیک تانک و نحوه اتصال آن بیندازیم. سپتیک تانک یک مخزن است که معمولاً از بتن یا پلاستیک تخصصی ساخته شده است که در زیر سطح ملک شما مدفون شده است. مخزن تمام فاضلاب را دریافت می‌کند و از طریق فرآیندهای طبیعی شروع به شکستن همه آن برای پراکندگی در زمین و یا در چاه جذبی می‌کند.

به طور خلاصه، یک سیستم سپتیک از دو بخش اصلی تشکیل شده است: یک مخزن و یک میدان جذب خاک یا یک چاه جذبی. تمام فاضلاب شما از خانه، مدرسه یا کسب و کار شما در نهایت به یک لوله نهایی هدایت می‌شود که مستقیماً به سپتیک تانک ختم می‌شود. این لوله انتهایی دارای شیب رو به پایین است و کاملاً توسط گرانش هدایت می‌شود.

سپتیک تانک شما دارای محفظه‌های متعددی خواهد بود که دارای سه لایه اصلی پساب است – هنگامی که مواد فاضلاب به حال خود رها شود، مواد آلی در این رواناب شروع به جدا شدن به سه جزء مختلف در داخل مخزن می‌کند.

لایه سرباره یا کف آب یا «scum layer» که عمدتاً از روغن کامپوزیت، چربی و گریس (معروف به FOG) در بالا تشکیل شده است، در واقع روغن‌ها و گریس‌ها به شکل کف به سمت بالا می‌روند. جامداتی که به نام لجن شناخته می‌شوند، در پایین شروع به ته‌نشین شدن می‌کنند. لایه لجن نسبت به دیگر لایه‌ها جامد و فشرده‌تر است. چیزی که در وسط بین این دو شناور باقی می‌ماند تقریباً منحصراً مایعی به نام پساب یا فاضلاب سیال است.

دو لوله اصلی در سپتیک تانک شما وجود دارد – یکی برای ورود فاضلاب به مخزن و دیگری برای تخلیه آب تصفیه شده خالص و تمیزتر از مخزن.

نحوه عملکرد سپتیک تانک


اساساً، هنگامی که فاضلاب را به سپتیک تانک خود تخلیه می‌کنید، به زباله‌های جامد اجازه می‌دهد تا در لجن در کف مخزن ته‌نشین شوند. روغن‌ها به سمت بالا می‌روند و آب از طریق چاه جذبی تخلیه می‌شود. با گذشت زمان، باکتری‌های طبیعی موجود در مخزن شروع به تجزیه مواد زیست تخریب پذیر و آماده‌سازی آن برای پراکندگی نهایی می‌کنند. باقیمانده روغن‌های کف و جامدات لجن جمع می‌شود و در نهایت باید توسط یک متخصص تخلیه شود.

همان‌طور که آب به خاک یا زمین تخلیه می‌شود، باکتری‌ها از بین می‌روند. با این حال، برای پایین نگه داشتن لجن، در مخزن خود به باکتری نیاز دارید. این به این دلیل است که بدون باکتری، زباله‌ها تجزیه نمی‌شوند. به شرطی که هوای زیادی را از طریق شستشوی تانک سپتیک خود ارائه دهید و مطمئن شوید که از مواد شیمیایی که احتمالاً باکتری‌ها را از بین می‌برند استفاده نکنید، متوجه خواهید شد که باکتری‌ها به طور طبیعی می‌توانند به خودی خود ایجاد شوند.

انواع سیستم های سپتیک


طراحی و اندازه سیستم سپتیک می‌تواند به طور گسترده‌ای به خاطر عوامل مختلف متفاوت باشد. این عوامل شامل اندازه خانوار، نوع خاک، شیب محل، اندازه زمین، نزدیکی به آب‌های حساس، شرایط آب و هوایی یا حتی مقررات محلی است. در زیر چند مورد از رایج‌ترین انواع سیستم‌های سپتیک مورد استفاده آورده شده است.

سیستم سپتیک متعارف و معمولی


اکثر سیستم‌های سپتیک متعارف در خانه‌های با یک خانوار جمعیت یا مکان‌های تجاری کوچک استفاده می‌شوند. این سیستم‌های متعارف معمولاً نمی‌توانند از پس گروه بزرگ‌تری از افراد در یک مکان بر بیایند.

سیستم سپتیک تانک


یک سیستم متعارف شامل موارد زیر است:

  • سپتیک تانک
  • یک سیستم نفوذ فاضلاب زیرزمینی یا یک میدان تخلیه پر از شن
  • لایه ژئوفابریک قوی که از میدان تخلیه تمیز در برابر سایر آلاینده‌های بالقوه محافظت می‌کند
  • فاضلاب از ساختمان، به بیرون و داخل سپتیک تانک جریان می‌یابد. در اینجا، فاضلاب (پساب) از سپتیک تانک به میدان تخلیه از طریق لوله انتقال می‌یابد. یک لایه ژئوفابریک محکم برای محافظت از لایه شن در میدان زهکشی از سایر آلاینده‌های بالقوه استفاده می‌شود.
  • هنگامی که فاضلاب از طریق میدان زهکشی تمیز فیلتر می‌شود، به جریان بیشتر در خاک ادامه می‌دهد و به طور مداوم توسط میکروب‌های طبیعی تصفیه می‌شود زیرا به آرامی از لایه خاک به سمت آب‌های زیرزمینی می‌ریزد.
  • مزیت: سهولت تعمیر زیرا اکثر شرکت‌های تعمیر و نگهداری با این سیستم آشنایی بیشتری دارند.
  • اشکال: نصب آن در خانه‌هایی با زمین کوچک دشوار است.

سیستم سپتیک محفظه‌ای


سیستم‌های محفظه‌ای از دهه 1970 وجود داشته‌اند و جایگزین خوبی برای سیستم‌های رایج‌تر میدان شن هستند. سیستم‌های محفظه‌ای در مناطقی که سطح ایستابی بالا است استفاده می‌شود و احتمال زهکشی ضعیف را کاهش می‌دهد.

این سیستم همچنین به یک سری لوله‌ها و محفظه‌های متصل نیاز دارد که محفظه‌ها توسط خاک احاطه‌ شده‌اند.

معماری سپتیک تانک

 

لوله‌های سپتیک فاضلاب را از خانه به سپتیک تانک و سپس به اتاقک‌ها منتقل می‌کند. در محفظه‌ها، فاضلاب از طریق خاک تخلیه می‌شود. میکروب‌های موجود در خاک، پساب را درست قبل از تخلیه فاضلاب از ساختار مسکن، تصفیه می‌کنند و پساب تصفیه‌شده را در حالی که به سمت آب‌های زیرزمینی حرکت می‌کنند، در خاک رها می‌کنند.

مزیت: نصب در مناطقی با سطح آب بالا یا حجم قابل توجه آب زیرزمینی.

اشکال: با محفظه اضافه شده به جای یک میدان تخلیه سنتی‌تر، خطر بیشتری برای نگهداری اضافی وجود دارد.

سیستم تصفیه هوازی


سیستم‌های تصفیه هوازی، اکسیژن را با فاضلاب داخل مخزن تصفیه سپتیک تزریق می‌کنند. اکسیژن تزریق شده در فاضلاب به افزودن مواد مغذی به فاضلاب و شروع کارآمد فرآیند تصفیه کمک می‌کند.

سیستم‌های هوازی تانک‌هایی را ارائه می‌کنند که هم پیش تصفیه و هم تصفیه نهایی و سیستم‌هایی با دو مخزن مجزا برای پیش تصفیه و تصفیه نهایی دارند. هدف نهایی تصفیه و ضدعفونی مؤثر و ایمن است.

تصفیه هوازی در سپتیک تانک


مزایا: مناسب برای مناطقی با سطح آب بالا یا مناطقی که فاقد سطح زیر کشت زمین برای زهکشی مناسب هستند.

اشکال: مانند سیستم توزیع قطره‌ای، تعمیر و نگهداری سیستم هوازی ضروری است.

سیستم توزیع قطره‌ای


سیستم توزیع قطره‌ای با استفاده از یک سیستم مارپیچ لوله‌های توزیع که در نزدیکی سطح خاک مدفون‌شده‌اند، به یک میدان زهکشی سنتی مبتنی بر شن نیاز ندارد. با سیستم توزیع قطره‌ای، لوله‌های جانبی در خاک کم‌عمق، معمولاً فقط 6 تا 12 اینچ زیر سطح، دفن می‌شوند.

سپتیک توزیع قطره ای
بدون نیاز به یک میدان تخلیه سنتی، این سیستم، نیاز به حفاری عمیق را کاهش می‌دهد و دسترسی آسان‌تر به لوله‌کشی در میدان زهکشی را فراهم می‌کند.

اگرچه راحت‌تر است، اما سیستم توزیع قطره‌ای به دلیل احتیاط‌های لازم که هنگام پراکندگی فاضلاب در ناحیه جذب خاک باید رعایت شود، پیچیده‌تر از سیستم‌های معمولی است.

برای تطبیق با این روش، یک مخزن دوم به نام دوز تانک برای پذیرش فاضلاب پس از عبور از سپتیک تانک مورد نیاز است. مخزن دوز به آهستگی فاضلاب را به سیستم قطره‌ای به صورت زمان‌بندی‌شده رها می‌کند تا بیش از حد در ناحیه جذب جریان پیدا نکند؛ اما مخزن دوز باید به برق متصل شود تا این اتفاق بیفتد.

مزیت: عدم وجود سیستم سنتی فاضلاب

اشکال: اضافه شدن هزینه برق و نگهداری اضافی

سیستم فیلتر شنی


سیستم‌های فیلتر شنی به فاضلاب اجازه می‌دهد تا از سپتیک تانک به محفظه پمپ و سپس از محفظه پمپ به سیستم فیلتر شنی جریان یابد.

سپتیک فیلتر شنی
سیستم فیلتر شنی به سادگی یک جعبه بتنی بزرگ است که با ماسه پر شده است. هنگامی که فاضلاب به آرامی به بالای جعبه پمپ می‌شود، از طریق شن و ماسه که آب را قبل از رها شدن در ناحیه جذب خاک تصفیه می‌کند، فیلتر می‌شود.

مزیت: برای مناطقی با سطح آب بالا مناسب است

اشکال: تعمیر و نگهداری مکرر

سیستم تبخیر و تعرق


برخلاف سایر سیستم‌های سپتیک، میدان تخلیه سیستم تبخیر و تعرق در یک میدان بسته و ضدآب پر از لایه‌های شن و ماسه است.

هنگامی که فاضلاب از مخزن سپتیک به میدان تخلیه ضد آب جریان می‌یابد، به آرامی تبخیر می‌شود. بر خلاف سایر گزینه‌های سپتیک، فاضلاب هرگز در خاک فیلتر نمی‌شود.

سپتیک تبخیر و تعریق
سیستم‌های تبخیر و تعرق در آب و هوای گرم و خشک که فاضلاب به سرعت تبخیر می‌شود، بهترین است.

مزایا: سهولت استفاده زیاد، نصب و نگهداری آسان

معایب: رطوبت زیاد یا آب باران از عملکرد صحیح سیستم تبخیر و تعرق جلوگیری می‌کند.

سیستم خاکریز یا تپه‌ای


در سیستم تپه‌ای، یک تپه شنی بزرگ ساخته شده و به عنوان میدان زهکشی استفاده می‌شود.

 


:: برچسب‌ها: سپتیک تانک , انواع سپتیک تانک ,
:: بازدید از این مطلب : 6107
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین

مخزن استیل چیست؟


مخزن استیل یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین تجهیزات صنعتی جهت نگه داری انواع سیالات غذایی، شیمیایی، دارویی، اسیدی، بهداشتی و … می باشد. با توجه به تنوع سیالاتی که میتوان در مخزن های استیل نگه داری کرد می توان دریافت که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. مخزن های استیل از آلیاژ های مختلفی ساخته میشود ولی یکی از بهترین و پرکاربردترین نوع مخزن ها، مخزن استیل می باشد. مخزن های استیل با توجه به نوع آلیاژ مقاوم و مستحکمی که دارد در تمامی شرایط آب و هوایی و محیطی قابل استفاده و کاربردی است.

جهت بررسی فنی بیشتر انواع مخزن استیل اینجا کلیک کنید.

تاریخچه مخزن استیل

قبل از معرفی انواع مخزن های استیل بهتر است ابتدای مقاله را با ذکر تاریخچه مختصر و کوتاهی از مخرن استیل آغار نماییم. مخزن های استیل از آلیاژ استنلس استیل ساخته می شوند و ویژگی های منحصر به فرد این آلیاژ بر کسی پوشیده نیست. آلیاژ استنلس استیل یکی از بهترین و مقاوم ترین آلیاژ ها در مقابل رطوبت، خوردگی، ضربه، سایش، فشار، سرما و حرارت است. جالب است بدانید که استنلس اسیتل یا فولاد ضد زنگ برای نخستین بار برای بهره گیری مخرن های آب مورد استفاده قرار گرفت و بعد از آن در حدود سال 1927 در ایالات متحده یک شرکت حمل و نقل برای، مخزن های حمل لبنیات، استنلس استیل را برش داد و برای حمل و نقل انواع محصولات لبنی فراگیر شد. مخزن استیل برای حمل لبنیات بسیار بهداشتی و بود و همچنین از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفته بود. البته 2 سال قبل تر یعنی در سال 1925، اولین مخزن های استیل برای نگه داری اسید نیتریک ساخته شدند و این یک تحول عظیم بود که بتوان یک سیال اسیدی را در مخزن استیل بدون خوردگی نگه داری کرد، فقط یک مشکل وجود داشت و آن این بود که قسمت های پرچ شده دچار خوردگی شدند و ساخت این نوع مخزن ها ممنوع شد. بعد از ساخت مخزن های استیل مخصوص حمل و نقل لبنیات، صنایع دیگر هم از مخازن استیل استقبال کردند و تا به امروز این مخزنها در سراسر دنیا برای استفاده از مقاصد گوناگون مورد استفاده قرار گرفته اند.

کاربرد مخزن استیل

مخزن های استیل برای نگه داری و یا جا به جایی عناصر و سیالات مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع مخزن ها در صنایع مختلفی نظیر ذخیره مواد غذایی و دارویی ، سس کچاب و مایونز، انواع شوینده ها و شامپوها، برای ذخیره آب آشامیدنی، آب RO، مواد شیمیایی و رنگ ها، انواع مواد اسیدی، الکل و اتانول ، ذخیره عسل ، خمیر دندانها، مواد آرایشی و بهداشتی، دخیره انواع چسپ ها و … و برای کاربرد هایی که بحث زنگ زدگی مخزن و یا آنتی باکتریال بودن آن مطرح باشد بسیار کاربردی هستند. اصلی ترین کاربرد مخزن های استیل در جابه جایی مواد با کانتینرها، کامیونت ها و ترانزیت هااست. ماشین های حمل و نقلی که در خیابان ها به دفعات دیده ایم. بیشتر کامیون هایی که در قسمت عقب خود دارای مخزن هستند، مخزن آنها از جنس استنلس استیل است که در مقابل تمامی واکنشهای طبیعی و غیر طبیعی بسیار مقاوم است. تا این بخش از مقاله انواع مخزن های استیل با مخزن استیل و کاربرد های آن آشنا شدید در ادامه به مزایای مخزن های استیل و مواد تشکیل دهند آن خواهیم پرداخت.

مزایای مخزن استیل

  • دارای استقامت برشی بسیار بالایی است.
  • بسیار مقاوم، با دوام و کاملا ضد زنگ است.
  • استنلس استیل هیچگونه آسیبی به طبیعت وارد نمی کند.
  • برای ساخت استیل از منابع و انرژی طبیعی استفاده می شود.
  • حدود 70 درصد مواد سازنده استنلس استیل قابلیت بازیافت شدن دارند.
  • تکنولوژی در پی آن است که آلیاژ استنلس استیل را 100 درصد قابل بازیافت کند.
  • این آلیاژ بسیار بهداشتی است.
  • نظافت و تمیز کردن آن بسیار ساده است.
  • خرید آن بسیار مقرون به صرفه است.
  • در مقایسه با مخازن دیگر بسیار کاربردی هستند.
  • هیچگونه ماده مضر و سمی در ساختار آن وجود ندارد و هیچگونه واکنشی با هرگونه ماده ای ندارد.
  • این آلیاژ هیچ ماده ای را به خود جذب نمیکند و هیچ کدام از سیالاتی که در آن نگه داری شوند دچار تغییر در رنگ، بو و مزه نمی شوند.
  • این آلیاژ نیاز به نگه داری خاص و ویژه ای ندارد.

مواد تشکیل دهنده استنلس استیل

  • کربن : 0.08 درصد
  • منگنز: 0.2 درصد
  • فسفر: 0.045 درصد
  • سولفور : 0.03درصد
  • سیلیسیوم : 1 درصد
  • کروم : 18 الی 20 درصد
  • نیکل: 8 الی 10 درصد

عنصری که در میان این عناصر دلیل بر ضد زنگ بودن و مقاوم و دوام بسیار بالای استنلس استیل شده نیکل و کروم می باشند. هرچه درصد نیکل و کروم در استیل بیشتر باشد، خاصیت مقاومت و استحکام آن بیشتر می شود و بر همین اساس و با تغییر در اندازه این دو عنصر گرید های مختلفی از استنلس استیل ساخته شده است که برای کاربرد های نختلفی استفاده می شود.

نحوه ساخت مخزن استیل

در بخش نحوه ساخت در مقاله انواع مخزن های استیل به صورت تخصصی تری و البته مختصری با روند ساخت مخزن استیل آشنا می شوید. مخزن های استیل بسیار تخصصی توسط یک تیم طراحی و تولید با دستگاه ها و ماشین آلات بسیار پیشرفته طراحی و تولید می شوند. این مخزنها با ورق های استنلس استیل و با توجه به نوع پروژه و نیار کارفرما با پارامترهای دقیق مهندسی شده و با دستگاه براکت، برش زده میشود و بعد از نورد کاری با توجه به نوع مخزن و با توجه به کاربرد آن به شکل و ظاهر مورد نظر در خواهد آمد. در این میان فاکتور مهم دیگر ضخامت ورق استیل است که در ابتدای کار با توجه به کاربرد توسط اندازه گیری های مهندسی شده و دقیق، محاسبه و تعیین می شود و این ضخامت به صورت کاملا یکنواخت و استاندارد در کل سطح مخزن اعمال خواهد شد. مخزن های استیل ساختاری با دیواره باریک می باشند و با یک پروسه که پیشتر ذکر شد گروسه گرم نورد یا سرد نورد یا جوشکاری ایجاد مشوند. مطلوب ترین و بهترین مخزن های استیل توسط پروسه نورد ساخته می شوند چرا که هیچ حفره ای ندارند و نگرانی در باره اینکه تحت فشار دچار شکستن، ترک خوردگی و یا نشت شوند وجود ندارد. مخزن های استیل از فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل ساخته می شوند ولی ممکن است از فولادهای دو جزئی هم ساخته شوند که معمولا از فولادهایی مانند آستنیتی و فریتیک هستند و این دو نوع فولاد در ترکیب با هم بسیار قدرتمند تر خواهد شد.

 

شکل ظاهری مخزن استیل

مخزنهای استیل در شکل های متنوعی ساخته می شوند که رایج ترین آنها مخزنهای استوانه ای، مخروطی، کروی، هرمی و مکعبی هستند. البته چون ساخت مخزنهای استیل به صورت کاملا سفارشی و تحت پروژه انجام می شود، در ابعاد و شکل های کاملا سفارشی، طبق نیاز کارفرما انجام خواهد شد. مخزن های استیل با توجه به نوع جنس از ورق های استنلس استیل 304 و 316 ساخته می شود.

در این بخش از مقاله انواع مخزن های استیل به معرفی انواع مخزن ها و توضیحات کوتاهی درباره آنها خواهیم پرداخت. مخزن های استیل با توجه به کاربرد های فراوانی که در صنایع مختلف دارند دارای دسته بندی های زیادی می باشند. ولی به صورت بسیار کلی مخزن استیل به سه دسته بندی اصلی تک جداره، دو جداره و سه جداره تقسیم بندی می شود. که در ادامه به معرفی این سه نوع خواهیم پرداخت.

 

  • مخزن استیل تک جداره :

یکی از پر طرفداترین و پرکاربرد ترین نوع مخزن استیل است و برای نگه داری مواد غذایی، دارویی و شیمیایی که دارای PH خنثی می باشند، بکار بده می شود. این مخزن ها در دو نوع عمودی و افقی ساخته می شوند و ماندگاری و استقامت آن با توجه به ضخامت ورق استیل و وزن آن مشخص می شود. مخزن های تک جداره در گنجایش حدودی 500 الی 120000 لیتری ساخته می شود و با توجه به ظرفیت مخزن قطر و ضخامت ورق متفاوت است و با اندازه گیری های کاملا دقیق و مهندسی شده تعیین می شود. مخزن های تک جداره قابل ساخت با ورق استیل 304 و 316 می باشد و د مقابل نور، گرما و سرما هیچ گونه تاثیری نمی بیند. نکات مهم در ساخت مخزن های تک جداره عبارتند از : قطر دریچه بازدید، ساید گلاس، منهول، تعداد و اندازه ورودی و خروجی، ارتفاع پایه ها، وجود نردبان، ظرفیت مخزن

  • مخزن استیل دو جداره :

مخزن های استیل دو جداره در کارخانه های تولیدی صنعت دارو و غذا و کشاورزی کاربرد دارند. مخازن دو جداره برای نگه داری و جابه جایی مواد و سیالاتی که دمای محیط بر روی آنها تاثبر گذار است و ممکن است باعث تغییرات شیمیایی در آنها و یا فاسد شدن آنها شود بکار برده می شوند. یکی از مثال هایی که در این باره می توان زد فراورده های لبنی هستند که دما و حرارت محیط موجب فاسد شدن و خراب شدن آنها می شود و مخزن های استیل دو جداره برای جابه جایی این فرآورده ها لازم و ضروری است. برای عایق کردن این مخزن ها می توان از پشم سنگ، پشم شیشه و … استفاده کرد.

 

  • محزن استیل سه جداره‌ :‌

مخزن های سه جداره یکی از پیچیده ترین نوع مخزن ها هستند که برای حمل مواد و سیالات استفاده می شوند. مخزن های سه جداره از سه لایه آلیاژ عمسان یا غیر همسان ساخته می شوند که از نوع 304 یا 316 می باشند. ظرفیت این مخزن ها با توجه به نیاز و سفارش کارفرمای پروژه مشخص می شود. مخزن های استیل سه جداره به نام پروسس تانک هم شناخته می شوند که دارای ساختار و عملکرد بخصوص و ویژه ای هستند. پروسس تانک ها برای نگه داری طولانی مدت، مخلوط سازی مواد، تغیر و یا تبادل دما بکار برده می شوند. بیشترین کاربرد آنها در صنابع لبنی است برای نگه داری و یا تولید کره و خامه. مخزن های سه جداره نسبت به تک جداره و دو جداره از قیمت بالاتری برخوردار هستند. برخی از تجهیزاتی که در ساخت مخزنهاس سه جداره استفاده می شود و البته با توجه به نوع پروژه متغیر است عبارتند از: اگزوز یا هواکش، درب منهول، همزن، عایق، شیر نمونه برداری، حجم سنج، سایدگلاس، شیر اطمینان، سیستم دیجیتال انتقال دما، توپ شستشو.



:: برچسب‌ها: مخزن استیل , مخازن استیل , انواع مخزن استیل , کاربرد مخزن استیل ,
:: بازدید از این مطلب : 1273
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین

ماشین ظرفشویی صنعتی

رعایت بهداشت و نظافت در محیط آشپزخانه‌های صنعتی و البته در همه جا جزو اولویت های انسان ها است و به همین منظور انسانها همواره در مسئله شستشو با به کار گیری ابتکارات مختلف سعی در بهداشتی نمودن محیط خود و البته آشپزخانه های خانگی و صنعتی سعی کرده است. یکی از ابتکارات متخصصان در بخش تجهیزات شست و شو و رعایت بهداشت تجهیزات آشپزخانه صنعتی اختراع این ماشین بوده است. ماشین ظرفشویی صنعتی مانند نوع خانگی آن باعث افزایش سرعت و ایمنی و بهداشت محیط آشپزخانه‎ های صنعتی شده است. امروزه تجهیز کردن آشپزخانه های صنعتی در سراسر جهان بدون خرید ماشین ظرفشویی صنعتی تکمیل نمیشود. ماشین ظرفشویی صنعتی در مدل های مختلفی در کشورها و کارخانه های مختلف جهان تولید میشود و هر دستگاه ماشین ظرفشویی با ویژگی های پیشرفته و متفاوتی طراحی و تولید میشود، قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی با توجه به نوع ساخت، مدل، طراحی، ظرفیت و بسیاری فاکتور دیگر مشخص می شود و  بیشترین تغییرات در ماشین ظرفشویی صنعتی مربوط به ظرفیت و افزایش سرعت و دقت شستشو می باشد. یکی از دلایلی که در تمام آشپزخانه ها و مخصوصا آشپزخانه های صنعتی باید ماشین ظرفشویی های صنعتی وجود داشته باشد صرفه جویی در میزان مصرف انرژی است که این دستگاه به میزان بسیار قابل توجهی در مصرف آب ، برق و نیروهای کار صرفه جویی میکند. یکی دیگر از مزایای استفاده از این دستگاه در آشپزخانه صنعتی بالابردن سطح بهداشت و نظم و انضباط در محیط اشپزخانه صنعتی شما میباشد.

این دستگاه به دلیل اینکه در دمای بالایی عملیات شست و شو را انجام میدهد و مکانیسم شستشوی بسیار پیشرفته و دقیقی دارد باعث ضدعفونی تمیزی و براقی ظروف میشود و از خط خوردگی و شکستگی ظروف جلوگیری میکند.

گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه به عنوان تولید کننده ، سعی در ارائه بهترین و بروز ترین ماشینهای ظرفشویی صنعتی را دارد .

ماشین ظرفشویی تونلی

ماشین ظرفشویی صنعتی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها است. ماشین ظرفشویی صنعتی مانند ماشین ظرفشویی های خانگی برای شست و شوی ظروف و لوازم به صورت اتوماتیک مورد استفاده قرار میگیرد، با این تفاوت که  عملکرد مدل صنعتی، برای شستشوی ظروف در حجم بالا، با سرعت بالا، ایمنی کامل ظروف در مقابل شکستگی و خط خوردگی و صرفه جویی در مصرف انرژی آب، برق و زمان می باشد. ماشین های ظرفشویی صنعتی انواع مختلفی دارند که عبارتند از : ماشین ظرفشویی زیر کانتری 540 تکه، ماشین ظرفشویی صنعتی هود تایپ 1200 تکه یا نیمه اتوماتیک، ماشین ظرفشویی ریلی 2000 تکه یا تمام اتوماتیک یا رک تایپ،ماشین ظرفشویی تونلی ،ماشین ظرفشویی فلایت تایپ 2000 تکه یا تمام اتوماتیک .

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که ماشین ظرفشویی صنعتی یکی از دستگاههای بدون جایگزین در آشپزخانه های صنعتی شده است. شما یک رستوران بزرگ یا تالار را در نظر بگیرید که علاوه بر حجم بالای ظروف کثیف (حدود 1000 الی 3000 ) عدد باید به سرعت ظرفهای کثیف شسته شوند و برای سانس بعدی آماده، تمیز و خشک شده باشند این کار اگر توسط نیروی کاری انسانی انجام شود هم نیروی انسانی زیادی را نیاز دارد و هم مصرف آب و مواد شوینده بسیار بالا میباشد و علاوه بر اینها در مدت زمان بالایی هم قابل انجام است و احتمال شکستگی و خط و خش افتادن در ظروف هم بسیار بالاست، اینجاست که ماشین ظرفشویی صنعتی فلایت تایپ با قدرت ، کیفیت و ارگونومی بالا برای کمک صاحبان این مشاغل توسط هلدینگ نگین طبخ خاورمیانه عرضه میشود.

ماشین  ظرفشویی تونلی یکی از مدرن ترین تجهیزات هلدینگ نگین طبخ خاورمیانه میباشد که از کارایی ، ایمنی و قدرت بسیار بالایی برخوردار میباشد. در ادامه به خصوصیات ، ویژگیها و طراحی خاص این دستگاه خواهیم پرداخت. ماشین ظرفشویی تونلی که به آن ماشین ظرفشویی نیمه اتوماتیک یا 2000 تکه که هم گفته میشود با طراحی خاص و صنعتی ، برای شست و شوی ظرف ها در مکانهایی تولید شده است که مصرف بسیار بالایی دارند و صرفه جویی در مصرف آب ، برق ، زمان و نیروی انسانی برای آنها اهمیت زیادی دارد.

به طور کلی ماشین ظرفشویی تونلی برای استفاده صنعتی و شستن سریع ظرفهای با حجم بالا طراحی و تولید شده است.  ماشین ظرفشویی تونلی  قادر است که در یک ساعت 1200 تکه ظرف کاملا کثیف را به خوبی شست و شو دهد. کار با این دستگاه بسیار آسان است، با ماشین ظرفشویی تونلی میتوان انواع ظرفهای چینی، بلور، آرکوپال ، انواع قاشق ، چنگال ، کارد، لیوان، ظروف استیل و غیره را به بهترین شکل ممکن و در زمان بسیار کوتاهی شست و شو داد و برای شست و شوی انواع ظروف، در مکان هایی مانند هتل ها، اداره ها، بیمارستان ها، رستورانها و اداره ها و تمام مکتان هایی که حجم بالایی از ظطروف را دارند استفاده می شود. ماشین ظرفشویی تونلی سیستمی کاملا اتوماتیک دارد و همه مراحل آن به بهترین شیوه انجام میشود گروه نگین طبخ خاورمیانه علاوه بر همکاری با شرکتهای بزرگ و معتبر اروپایی با داشتن خط تولید بسیار پیشرفته و بروز با بهترین طراحان و مهندسان ماشین ظرفشویی خود را در دو مدل تولید میکند که با برند های اروپایی در حال رقابت است.

ماشین ظرفشویی تونلی نگین طبخ خاورمیانه

ماشین ظرفشویی تونلی تمام اتوماتیک،  با دستگاههای پیشرفته ای جوش، برش و خم میشود که تمامی دستگاه ها و ماشین آلات ساخت این ماشین از کشور آلمان وارد شده اند. ماشین ظرفشویی تونلی ظرفیت شست و شوی 2000 تکه ظرف را در یک ساعت دارد، از بهترین و مرغوب ترین استیل (استنلس استیل 304 و 316) در دنیا ساخته میشود، کل بدنه داخلی و خارجی این محصول شیک و محبوب تمام اتوماتیک تقویت و صداگیری شده است، از گیربکس و پمپ شست و شوی و آبکشی ایتالیایی استفاده میشود که از بهترین برندهای حال حاضر در سراسر جهان میباشند.

تمامی تجهیزات  از جمله ترمومتر، المنت، شیرها، مخزنها، آب پاش ها، فلوتر و غیره از بهترین برندهای اروپایی و ایرانی استفاده میشوند و با مهندسی کاملا استاندارد دارای بالاترین ایمنی هستند، مجهز به یک کلید گردان سه فاز است که به کلید حفظ جان شهرت دارد و برای ایمنی مصرف کننده گان تعبیه شده است و در صورت نیاز امکان قطع تمام قطب ها در دستگاه را فراهم کرده است.

از مزایای فوق العاده ماشین ظرفشویی تونلی نگین طبخ خاورمیانه میتوان گفت که:

 برای راحتی کاربران برای نظافت به درب بازشو از جلو مجهز است

برای کنترل مصرف آب دارای سیستم کنترل شست و شو است

در هنگام عبور سبد ها سیستم قطع کن و وصل کن آب دارد برای صرفه جویی بیشتر

تمامی قسمت های نگه دارنده تا دمای 650 درجه سانتی گراد مقاوم و غیر قابل اشتغال هستند.

بهترین عایق های نگه دارنده اتصالات حامل برق را دارد.

قابل استفاده از میزهای ورودی و خروجی و ساده و غلطک دار.

بعد از شست و شو کوچک ترین لکه ای بر روی ظروف باقی نمیماند و دارای کاربری بسیار آسانی برای نگه داری و تمیز کردن است.

یک پردازشگر دیجیتال بسیار هوشمند برای برنامه ریزی و کنترل دارد.

این محصول با درجه بالای کیفیت ، ایمنی، بهداشت و استحکام افتخار دریافت نشان استاندارد ملی ایران را دارد و جزء محصولات محبوب در کشورهای همسایه و بیشتربن آمار صادرات به آنها را دارد.

 

 


:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی تونلی , ماشین ظرفشویی صنعتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 5301
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین

آشنایی با بویلر آب جوش

شما نیز به دنبال راهنمای استفاده از بویلر آب جوش هستید؟ می دانید که ارزان ترین بویلرهای آب جوش را بایستی از کجا تهیه کرد؟  توجه نمایید که بویلر آب جوش یکی از ضروری ترین وسایل مورد استفاده در کافی شاپ ها می باشد. این دستگاه می تواند آب را در زمان کوتاهی به جوش بیاورد. همچنین مخزن مربوط به بویلرهای آب جوش با یکدیگر متفاوت می باشد. شما می توانید متنوع ترین انواع این دستگاه ها را از همین وب سایت مورد مشاهده قرار دهید. برخی از افراد این دستگاه را با اسم سماورهای برقی می شناسند. امروزه بسیاری از رستوران ها و کافی شاپ ها از این دستگاه استفاده می کنند. شما نیز می توانید برای تهیه انواع قهوه ها، چایی و دمنوش ها از این دستگاه بهره مند شوید. لازم به ذکر است که بویلرهای آب جوش در ظرفیت های 20 تا 200 لیتری طراحی می شوند.

شما امروزه می توانید بدون مراجعه حضوری به فروشگاهها و شرکت های تولید کننده بویلر آب جوش و تجهیزات صنعتی قبل از خرید بویلر آب جوش مدنظرتان، مشخصات فنی آن را  از طریق وبسایت شان بررسی نمایید و سپس اقدام به خرید اینترنتی و یا مراجعه حضوری نمایید. گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه یکی از پیشروان تولید تجهیزات صنعتی در ایران می باشد که با دانش روز و فناوری های پیشرفته روز دنیا اقدام به تولید بویلر آب جوش با بهترین کیفیت همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش نموده است. این گروه برای رضایت خاطر مشتریان خود با بسط خط تولید اقدام به تولید تجهیزات با ابعاد و ظرفیت و ویژگی های کاملا سفارشی با بهترین متریال و کیفیت ساخت نموده است. جهت آشنایی بیشتر با دستگاه یاد شده می توانید به وبسایت نگین طبخ خاورمیانه مراجعه کنید و علاوه بر بویلر های آب جوش از تمامی محصولات این شرکت دیدن نمایید. طراحی مربوط به بویلرهای آب جوش نگین طبخ بسیار شیک و لوکس است و بدنه داخلی و خارجی آنها از ورق استنلس استیل 304 و 316  می باشد. شما می توانید برای سهولت کار در کافی شاپ مدنظرتان، از دستگاه های یاد شده استفاده کنید.  

راهنمای خرید بویلر های آب جوش 

همانطور که اشاره شد امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهنمای خرید بویلر آب جوش هستند. مهمترین مزیت مربوط به دستگاه یاد شده را تامین آب جوش مورد نیاز کافی شاپ ها شکل داده است. شما می توانید در رستوران و هتل خود نیز از این دستگاه استفاده نمایید. دستگاه یاد شده به آب شهری متصل می شود. همچنین می توانید دمای مربوط به آن را به راحتی تنظیم کنید. جهت تماشای انواع بویلرهای آب جوش می توانید از وب سایت نگین طبخ اقدام نمایید و یا همکاران ما در بخش پشتیبانی وبسایت نگین طبخ با شماره تماس های  02144504790 و 02144504462 و 09129546703  تماس حاصل نمایید و در صورت بروز هرگونه سوالی با همکاران ما در ارتباط باشید. 

 


:: برچسب‌ها: بویلر آب جوش , بویلر آب گرم ,
:: بازدید از این مطلب : 73182
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین

انواع برندهای ماشین ظرفشویی صنعتی

بهترین برندهای ماشین ظرفشویی صنعتی شامل چه محصولاتی هستند؟ در ادامه در نظر داریم به برترین و پرفروش ترین برندهای ماشین لباسشویی از نوع صنعتی بپردازیم و اطلاعات مفیدی در مورد کارایی آنها در اختیار شما قرار دهیم، با ما همراه باشید.

ماشین ظرفشویی های برند زانوسی

ماشین ظرفشویی برند زانوسی از برندهای ماشین ظرفشویی صنعتی پرفروش است که محصول کشور ایتالیا بوده و دارای تنوع زیادی از مدل ها می باشد.  اگر به دنبال خرید یک ماشین ظرفشویی صنعتی کارساز و  با کیفیت هستید پیشنهاد ما برای شما محصولات کشور ایتالیا است. از مهمترین مشخصات ماشین ظرفشویی برند زانوسی می توان موارد زیر را نام برد:

  •  گارانتی 12 ماهه
  • کاهش سرعت شستشو
  • کاهش میزان مصرف آب
  • نصب بسیار راحت
  • وزن در حدود:86 کیلو گرم
  • توان دستگاه: 9 وات
  • جنس بدنه دستگاه از استیل ضد زنگ

 

ماشین ظرفشویی های برند الکترولوکس

ماشین ظرفشویی های برند الکترولوکس از دیگر برندهای ماشین ظرفشویی صنعتی محبوب است که با استفاده از استانداردهای مطلوب تولید می شوند. این شرکت از قدیمی ترین برندهای فعال در حوزه ی تولید انواع ماشین های ظرفشویی صنعتی می باشد. قبل از خرید محصولات این شرکت حتما اطلاعات لازم در مورد مشخصات فنی آن را به خوبی بررسی کنید و متناسب با نیازهای موجود، آنها را سفارش دهید. از اصلی ترین مشخصات ماشین ظرفشویی برند الکترولوکس می توان موارد زیر را نام برد:

  • داشتن سبدهای مختلف
  • سرعت شستشوی زیاد
  • داشتن گارانتی
  • قیمت مناسب
  • کارایی بی نظیر
  • هزینه های انرژی و  البته مصرف آب کمتر
  • مناسب برای کار زیاد

ماشین ظرفشویی های برند استریو

ماشین ظرفشویی های برند استریو نیز جزو پرفروش ترین برندهای ماشین ظرفشویی صنعتی طبقه بندی می شود. قیمت تجهیزات برند استریو در مقایسه با عملکرد آنها مناسب است. از مهمترین مشخصات این نوع از ماشین های صنعتی می توان موارد زیر را نام برد:

  • سبدهای شستشوی مختلف
  • مناسب برای آشپزخانه های صنعتی
  • داشتن گارانتی
  • قیمت مناسب
  • سرعت شستشوی زیاد
  • هزینه های انرژی و البته مصرف آب مقرون به صرفه
  • کارایی بی نظیر

ماشین ظرفشویی های برند آریستارکوس

آریستارکوس به عنوان یکی دیگر از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی صنعتی دارای کارایی فوق العاده مطلوبی است. این شرکت از معروف ترین شرکت های فعال در این حوزه می باشد که بسیاری از محصولات خود را نیز به سراسر جهان صادر می کند. اریستارکوس یک شرکت ایتالیایی است. از اصلی ترین مزیت محصولات آن می توان به طور عمر زیاد تجهیزات آریستارکوس اشاره کرد. از مهمترین مشخصات ماشین ظرفشویی صنعتی آریستارکوس می توان موارد زیر را نام برد:

·         دارا بودن دفترچه راهنما

·         مخزن شستشوی پیشرفته

·         دارا بودن توزیع کننده های برقی

·         ارتفاع شستشو تا 350 mm

·         کنترل های الکترونیکی

·         دارا بودن چرخه های شستشوی گوناگون

·         اندازه سبدها: 500*500 mm

بررسی برندهای ماشین ظرفشویی صنعتی

بررسی بهترین برندهای ماشین ظرفشویی صنعتی را به صورت آنلاین در سایت نگین طبخ برای شما عزیزان فعال کرده ایم. به منظور اطلاع از قیمت خرید انواع ماشین های ظرفشویی می توانید با ما در تماس باشید و راهنمای لازم را به دست آورید. ما به عنوان بزرگترین شرکت فعال برای فروش  تجهیزات آشپزخانه صنعتی در خدمت شما عزیزان هستیم.

نگین طبخ خاورمیانه

هلدینگ نگین طبخ خاورمیانه یک شرکت استارت آپی است که در حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیت دارد. این شرکت ب صورت تخصصی بر روی محصولاتی همچون یخساز صنعتی، ماشین ظرفشویی صنعتی، سرخ کن صنعتی و انواع باربیکیو های پایه دار، دیواری، گازی و ذغالی فعالیت دارد. با توجه به تحریم های موجود از تجهیزات صنعتی در کشور جمهوری اسلامی ایران، نگین طبخ خاورمیانه تمامی تجهیزات مورد نیاز از جمله بهترین برندهای ماشینهای ظرفشویی صنعتی را طراحی و تولید می کند و همچنین به صورت رسمی واردات این ماشین آلات را انجام میدهد. نگین طبخ تمامی تجهیزات مورد نیاز یک آشپزخانه از کوچکترین تا بزرگ ترین و از ارزان ترین تا گران قیمت ترین تجهیزات فراهم کرده است و شما می توانید با مراجعه به سایت negin-tabkh.com ویژگی کامل و مشخصات مورد نیاز محصولات را ببینید و سپس برای خرید تصمیم گیری کنید. با توجه به نوسانی بودن قیمت دلار استعلام برخی از قیمتها به صورت آنلاین عملا امکان پذیر نیست و تمامی قیمتهای دیگر که در سایتهای دیگر مشاهده می کنید فیک می باشد. برای دریافت لیست قیمت و تجهیزات مورد نیاز در برخی از اقلام می توانید با مشاوران متخصص در این زمینه تماس بگیرید. اطلاعات تماس نگین طبخ در سایت موجود است.

 


:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی صنعتی , نجهیزات آشپزخانه صنعتی , ماشین هود تایپ ,
:: بازدید از این مطلب : 8010
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین

آشنایی با انواع یخساز صنعتی

یخساز صنعتی به دستگاهی اطلاق می شود که برای تولید یخ مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از دستگاه ها مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی محسوب می شوند. آنها قابلیت این را دارند که یخ را در حجم زیاد و البته شکل های مختلف تولید کنند. برای خرید این نوع از دستگاه ها، مراکز معتبر را هدف قرار دهید تا بتوانید از کیفیت و کارایی آنها مطمئن شوید. در بازار برندهای مختلفی از دستگاه های یخساز صنعتی موجود است و هر کدام کارایی خاص خود را دارند. به طور کلی همه ی یخسازهای صنعتی در 4 دسته ی کلی طبقه بندی می شوند که شامل موارد زیر هستند:

1-     یخساز های صنعتی قالبی

2-     یخساز های صنعتی حبه ای

3-     یخساز های صنعتی پولکی

4-     یخسازهای  صنعتی پودری

 هر یک از این دستگاه ها، یخ را با اشکال مختلف تولید می کنند. به عنوان مثال یخساز قالبی قادر به تولید یخ در قالب های بزرگ می باشد. از یخسازهای حبه ای به عنوان یخسازهای رستورانی نیز یاد می شود. یخ ساز پولکی یخ را به صورت پولکی تولید می کند که برای پوشش ماهی ها مورد استفاده قرار می گیرد. یخ سازهای پودری نیز برای تولید یخ پودر به منظور سرد نگه داشتن انواع نوشیدنی ها و آب میوه ها به کار می رود. متناسب با نیاز موجود می توانید این نوع از یخ سازهای صنعتی را سفارش دهید.

مزیت استفاده از آنها

دستگاه یخساز صنعتی مزایای و ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد. به همین دلیل فروش این نوع از دستگاه ها از توجه بالایی برخوردار است. از اصلی ترین مزیت استفاده از یخسازهای صنعتی می توان موارد زیر را نام برد:

  • کم مصرف بودن
  • دسترسی راحت به یخ های تولید شده
  • عایق بودن
  • استاندارد بودن
  • داشتن بهره وری بالا
  • حمل و نقل آسان و البته بی دردسر
  • داشتن قدرت بالا
  • برخورداری از قیمت مناسب
  • مقرون به صرفه
  • مصرف انرژی پایین
  • ضد زنگ
  • ضد ضربه
  • ضد خراش بودن
  • ضد خوردگی بودن
  • داشتن گارانتی

در صورتی می توانید از همه ی مزایای یاد شده برای این نوع از دستگاه ها به خوبی بهره مند شوید که مراکز شناخته شده را برای سفارش آنها در اولویت قرار دهید.

خرید یخساز صنعتی و قیمت آن

خرید یخساز صنعتی را به صورت آنلاین برای شما فعال کرده ایم تا در هر جای کشور که هستید بتوانید به راحتی ثبت سفارش خود را نهایی کنید.  با ما می توانید از کیفیت و کارایی این نوع از دستگاه ها مطمئن شوید زیرا ما برای فروش همه ی تجهیزات آشپزخانه صنعتی گارانتی لازم را در اختیار شما قرار داده ایم. به منظور استعلام قیمت یخساز صنعتی نیز می توانید با ما در تماس باشید یا به بخش فروش این محصول در وب سایت ما مراجعه کنید. اطلاعات کامل در مورد مشخصات، ظرفیت و قابلیت این نوع از دستگاه ها درج شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی بیشتر برای آشنایی با یخسازهای صنعتی با ما در تماس باشید. کارشناسان بخش فروش ما توضیحات لازم برای سفارش این دستگاه را در اختیار شما قرار خواهند داد.



:: برچسب‌ها: یخساز , یخساز صنعتی , خرید یخساز ,
:: بازدید از این مطلب : 64608
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین

معرفی کامل سرخ کن صنعتی

سرخ کن های صنعتی هم مانند سایر تجهیزات صنعتی در آشپزخانه های بزرگ و صنعتی استفاده می شود. این ابزار، از ابزار های ضروری در آشپزخانه های صنعتی است. این سرخ کن کمک زیادی به افراد می کند. زیرا با استفاده از این دستگاه سرعت کار بسیار بالا می رود. از این سرخ کن ها نمی شود در خانه استفاده کرد. چون این سرخ کن ها بزرگ هستند.

با استفاده از این سرخ کن می توان به در آمدزایی رسید. با ساخت این دستگاه ها دنیای آشپزی تا حد زیادی متحول شد.

ویژگی های سرخ کن صنعتی بسیار زیاد است. که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

1-    مخزن بزرگ روغن

2-    توری محافظ

3-    درب محافظ

4-    طراحی بهینه

5-    ضخامت مناسب

6-    توان حرارتی بالا

7-    استفاده از بهترین متریال

8-    ضمانت نامه بالا

9-    گارانتی بالا

با استفاده از این ویژگی های خوب می توانید، به راحتی اقدام به خرید این دستگاه کنید. از جمله ویژگی های مهم این دستگاه حرارت غیر مستقیم آن است. این دستگاه با روغن و بدون روغن تولید می شود. افراد با توجه به خواسته خود می توانند، دستگاه مورد نظر خود را تهیه کنند.

قیمت

قیمت سرخ کن صنعتی متفاوت است. هر چه سایز این سرخ کن ها بزرگ تر باشد، قیمت بیشتری نیز دارد. قیمت این دستگاه به ویژگی های آن نیز بستگی دارد. از جمله عوامل دیگر که در قیمت نقش دارد، برند این دستگاه است.

شما می توانید با توجه به پول خود اقدام به خرید کنید. در بسیاری از فروشگاه های کشور این دستگاه به صورت نقد و اقساط فروخته می شود. جنس این دستگاه هم در قیمت آن موثر است. یعنی هر چه جنس خوب تر و مقاوم تری داشته باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

مشخصات های فنی هم از جمله عوامل موثر در قیمت آن است. 

قیمت سرخ کن های صنعتی از 3 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان است. اگر رستوران یا فست فودی کوچکی دارید می توانید با 5 میلیون تا 7 میلیون سرخ کن صنعتی مناسب خود را خریداری کنید.

نگین طبخ خاورمیانه یکی از سرکت های استارت آپی است که می توانید تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسب خود را آنجا خریداری کنید. هرجای ایران که هستید نگین طبخ تجهیزات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما ارسال می کند. شما می توانید به سایت نگین طبخ خاورمیانه مراجعه کنید و ویژگی ها، مشخصات و قیمت تجهیزات آشپزخانه و رستوران صنعتی را بررسی کنید.

 


:: برچسب‌ها: سرخ کن ,
:: بازدید از این مطلب : 44219
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد