معرفی کامل سرخ کن صنعتی
نوشته شده توسط : نگین

معرفی کامل سرخ کن صنعتی

سرخ کن های صنعتی هم مانند سایر تجهیزات صنعتی در آشپزخانه های بزرگ و صنعتی استفاده می شود. این ابزار، از ابزار های ضروری در آشپزخانه های صنعتی است. این سرخ کن کمک زیادی به افراد می کند. زیرا با استفاده از این دستگاه سرعت کار بسیار بالا می رود. از این سرخ کن ها نمی شود در خانه استفاده کرد. چون این سرخ کن ها بزرگ هستند.

با استفاده از این سرخ کن می توان به در آمدزایی رسید. با ساخت این دستگاه ها دنیای آشپزی تا حد زیادی متحول شد.

ویژگی های سرخ کن صنعتی بسیار زیاد است. که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

1-    مخزن بزرگ روغن

2-    توری محافظ

3-    درب محافظ

4-    طراحی بهینه

5-    ضخامت مناسب

6-    توان حرارتی بالا

7-    استفاده از بهترین متریال

8-    ضمانت نامه بالا

9-    گارانتی بالا

با استفاده از این ویژگی های خوب می توانید، به راحتی اقدام به خرید این دستگاه کنید. از جمله ویژگی های مهم این دستگاه حرارت غیر مستقیم آن است. این دستگاه با روغن و بدون روغن تولید می شود. افراد با توجه به خواسته خود می توانند، دستگاه مورد نظر خود را تهیه کنند.

قیمت

قیمت سرخ کن صنعتی متفاوت است. هر چه سایز این سرخ کن ها بزرگ تر باشد، قیمت بیشتری نیز دارد. قیمت این دستگاه به ویژگی های آن نیز بستگی دارد. از جمله عوامل دیگر که در قیمت نقش دارد، برند این دستگاه است.

شما می توانید با توجه به پول خود اقدام به خرید کنید. در بسیاری از فروشگاه های کشور این دستگاه به صورت نقد و اقساط فروخته می شود. جنس این دستگاه هم در قیمت آن موثر است. یعنی هر چه جنس خوب تر و مقاوم تری داشته باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

مشخصات های فنی هم از جمله عوامل موثر در قیمت آن است. 

قیمت سرخ کن های صنعتی از 3 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان است. اگر رستوران یا فست فودی کوچکی دارید می توانید با 5 میلیون تا 7 میلیون سرخ کن صنعتی مناسب خود را خریداری کنید.

نگین طبخ خاورمیانه یکی از سرکت های استارت آپی است که می توانید تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسب خود را آنجا خریداری کنید. هرجای ایران که هستید نگین طبخ تجهیزات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما ارسال می کند. شما می توانید به سایت نگین طبخ خاورمیانه مراجعه کنید و ویژگی ها، مشخصات و قیمت تجهیزات آشپزخانه و رستوران صنعتی را بررسی کنید.

 




:: برچسب‌ها: سرخ کن ,
:: بازدید از این مطلب : 43826
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: